Заповнювач для декількох аналогічних продуктів того ж виду.
Canonical URL: http://schema.org/SomeProducts
Зображення предмета. Це може бути URL або "Графічний об'єкт".
Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL
Ідентифікатор товарної позиції (Stock Keeping Unit - SKU), тобто купівельно-конкретний ідентифікатор продукту або послуги, або продукту, до якого відноситься пропозиція.
Очікуваний тип: Text
Модель продукту. Використовуйте з URL в "Моделі продукту" або текстовому поданні ідентифікатора моделі. URL-адреса "Моделі продукту" може бути із зовнішнього джерела. Рекомендується додатково застосовувати сильні ідентифікатори через властивості gtin8 / gtin13 / gtin14 і mpn.
Очікуваний тип: Модель продукту, Text
Виробник продукту.
Очікуваний тип: Організація
Задане значення від "Умов запропонованих предметів" або текстовий опис стану продукту або послуг, або продуктів чи послуг, включених в пропозицію.
Очікуваний тип: Умови запропонованих предметів
Поточний приблизний інвентарний рівень предмета (ів).
Очікуваний тип: Кількісний показник
Загальна оцінка, що базується на наборі рейтингів, відгуків та оцінок.
Очікуваний тип: Загальний рейтинг
Колір продукту.
Очікуваний тип: Text
Категорія предмета. Великі знаки або косі можуть бути використані для інформативного позначення категорії ієрархії.
Очікуваний тип: Категорії фізичної активності , Text, Річ (предмет)
Пара властивість-значення, що відображає додаткові характеристики сутності, наприклад, особливість продукту або інша характеристика, для якої немає відповідної властивості в schema.org. Примітка: видавці повинні мати на увазі, що додатки, розроблені для використання специфічних властивостей schema.org (наприклад, http://schema.org/width, http://schema.org/color, http://schema.org/gtin13 і т.д.), як правило, очікуватимуть дані для надання з використанням цих властивостей замість використання родового механізму властивості\значення.
Очікуваний тип: Властивість-значення
Бренд (и), пов'язані з продуктом або послугою, або бренд (и), підтримувані організацією або діловою людиною.
Очікуваний тип: Бренд, Організація
Ширина предмета.
Очікуваний тип: Дистанція , Кількісний показник
Глибина предмета.
Очікуваний тип: Дистанція , Кількісний показник
Назва предмета \ запису.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-12 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція.Код GTIN-12 являє собою 12-значний ідентифікаційний ключ GS1, що складається з U.P.C. Префіксу компанії, Характеристики предмета, а також контрольних цифр, використовуваних для ідентифікації предметів торгівлі. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-13 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція. Даний код еквівалентний 13-розрядному ISBN коду і EAN UCC-13. Колишні 12-значні UPC коди можуть бути перетворені в код GTIN-13, просто додавши попередній нуль. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-14 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-8 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція. Цей код також відомий як EAN / UCC-8 або 8-розрядний EAN. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Вказує на інший продукт (або лінію продуктів), для яких даний продукт є аксесуаром або запасною частиною.
Очікуваний тип: Продукт
Вказує на інший продукт (або лінію продуктів), для яких даний продукт є витратним матеріалом.
Очікуваний тип: Продукт
Вказує на інший, будь-яким чином пов'язаний з ним продукт (або лінію продуктів).
Очікуваний тип: Продукт, Обслуговування
Вказує на інший, функціонально аналогічний продукт (або лінію продуктів).
Очікуваний тип: Продукт, Обслуговування
Пов'язаний логотип.
Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL
Код виробника (The Manufacturer Part Number - MPN) продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція.
Очікуваний тип: Text
Ідентифікатор продукту, такий як ISBN. Наприклад: .
Очікуваний тип: Text
Дата виходу продукту або його моделі. Це може бути використано для того, щоб відрізнити точний варіант продукту.
Очікуваний тип: Date
Дата виробництва предмета, наприклад, автомобіля.
Очікуваний тип: Date
Дата, коли предмет (наприклад, автомобіль) був куплений теперішнім власником.
Очікуваний тип: Date
Висота предмета.
Очікуваний тип: Дистанція , Кількісний показник
Вага продукту або особи.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Короткий опис предмета.
Очікуваний тип: Text
Нагорода, виграна особою чи результатом її праці.
Очікуваний тип: Text
Нагороди, виграні особою чи результатом її праці.
Очікуваний тип: Text
Будь-яке альтернативне ім'я \ назва предмета.
Очікуваний тип: Text
Вказує на потенційну дію, яка описує ідеалізовану дію, в якому ця річ буде грати роль "об'єкта".
Очікуваний тип: Дія
Вказує сторінку (або іншу "Творчу роботу"), для якої ця річ є суттю, що описується.
Очікуваний тип: Творча робота, URL
Адреса інтернет-сторінки, що недвозначно вказує на ідентичність предмета. Наприклад, це може бути сторінка у Вікіпедії, сторінку у Freebase або офіційний сайт.
Очікуваний тип: URL
URL предмета.
Очікуваний тип: URL
Додатковий тип для елемента, що зазвичай використовується для додавання більш конкретних типів від зовнішніх словників в синтаксис мікроданих. Це відносини між чимось та класом, якому це належить. В синтаксисі RDFа краще використовувати рідний синтаксис RDF - атрибут "typeOf" для множинних типів. Інструменти Schema.org можуть слабо розуміти додаткові типи, особливо ті, що визначені ззовні.
Очікуваний тип: URL
Пропозиція щодо забезпечення реалізації продукту - наприклад, пропозиція про продаж продукту, взяття диску або фільму напрокат або віддати квитки на захід.
Очікуваний тип: Пропозиція
Огляд \ оцінка предмета.
Очікуваний тип: Огляд / рецензія
Огляди \ оцінки предмета.
Очікуваний тип: Огляд / рецензія
Цільова аудиторія, тобто група, для якої робота була створена.
Очікуваний тип: Аудиторія