Бренд

Бренд

Бренд - ім'я що використовується організацією або бізнесменом для маркування продукту, групи продуктів і т.п.

Canonical URL: http://schema.org/Brand

Зображення image

Зображення предмета. Це може бути URL або "Графічний об'єкт".

Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL


Сукупній рейтинг (оцінка) aggregateRating

Загальна оцінка, що базується на наборі рейтингів, відгуків та оцінок.

Очікуваний тип: Загальний рейтинг


Назва name

Назва предмета \ запису.

Очікуваний тип: Text


Логотип logo

Пов'язаний логотип.

Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL


Опис description

Короткий опис предмета.

Очікуваний тип: Text


Альтернативне ім'я alternateName

Будь-яке альтернативне ім'я \ назва предмета.

Очікуваний тип: Text


Потенційна дія potentialAction

Вказує на потенційну дію, яка описує ідеалізовану дію, в якому ця річ буде грати роль "об'єкта".

Очікуваний тип: Дія


Основна суть сторінки mainEntityOfPage

Вказує сторінку (або іншу "Творчу роботу"), для якої ця річ є суттю, що описується.

Очікуваний тип: Творча робота, URL


Таке ж, як sameAs

Адреса інтернет-сторінки, що недвозначно вказує на ідентичність предмета. Наприклад, це може бути сторінка у Вікіпедії, сторінку у Freebase або офіційний сайт.

Очікуваний тип: URL


URL url

URL предмета.

Очікуваний тип: URL


Додатковий тип additionalType

Додатковий тип для елемента, що зазвичай використовується для додавання більш конкретних типів від зовнішніх словників в синтаксис мікроданих. Це відносини між чимось та класом, якому це належить. В синтаксисі RDFа краще використовувати рідний синтаксис RDF - атрибут "typeOf" для множинних типів. Інструменти Schema.org можуть слабо розуміти додаткові типи, особливо ті, що визначені ззовні.

Очікуваний тип: URL


Огляд review

Огляд \ оцінка предмета.

Очікуваний тип: Огляд / рецензія