InvestmentOrDeposit

InvestmentOrDeposit

A type of financial product that typically requires the client to transfer funds to a financial service in return for potential beneficial financial return.

Canonical URL: http://schema.org/InvestmentOrDeposit

Annual percentage rate annualPercentageRate

The annual rate that is charged for borrowing (or made by investing), expressed as a single percentage number that represents the actual yearly cost of funds over the term of a loan. This includes any fees or additional costs associated with the transaction.

Очікуваний тип: Number, Кількісний показник


Disambiguating description disambiguatingDescription

A sub property of description. A short description of the item used to disambiguate from other, similar items. Information from other properties (in particular, name) may be necessary for the description to be useful for disambiguation.

Очікуваний тип: Text


Fees and commissions specification feesAndCommissionsSpecification

Description of fees, commissions, and other terms applied either to a class of financial product, or by a financial service organization.

Очікуваний тип: Text, URL


Identifier identifier

The identifier property represents any kind of identifier for any kind of Thing, such as ISBNs, GTIN codes, UUIDs etc. Schema.org provides dedicated properties for representing many of these, either as textual strings or as URL (URI) links. See background notes for more details.

Очікуваний тип: Властивість-значення, Text, URL


Зображення image

Зображення предмета. Це може бути URL або "Графічний об'єкт".

Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL


Interest rate interestRate

The interest rate, charged or paid, applicable to the financial product. Note: This is different from the calculated annualPercentageRate.

Очікуваний тип: Number, Кількісний показник


Terms of service termsOfService

Human-readable terms of service documentation.

Очікуваний тип: Text, URL


Сума amount

Сума грошових коштів.

Очікуваний тип: MonetaryAmount, Number


Зона, що обслуговується areaServed

Географічна зона, де надаються послуга або запропонований предмет.

Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця, Географічна форма місця, Місце, Text


Доступний канал availableChannel

Засіб доступу до послуги (наприклад, телефон банку, веб-сайт, місце і т.д.).

Очікуваний тип: Службовий канал


Брокер broker

Суб'єкт, який організовує процес обміну між покупцем і продавцем. У більшості випадків брокер ніколи не набуває або позбавляє права власності на продукт або послугу, що беруть участь в обміні. Якщо це не ясно, чи є юридична особа брокер, продавець, покупець або переважні останні два доданків.

Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)


Час доступу hoursAvailable

Час (години), протягом якого послуга або контакт є доступним.

Очікуваний тип: Специфікація графіків роботи


Виробляє produces

Матеріальний предмет, що створений послугою, наприклад, паспорт, дозвіл і т.д.

Очікуваний тип: Річ (предмет)


Мобільність обслуговування providerMobility

Позначає мобільність наданої послуги (наприклад, "статична", "динамічна").

Очікуваний тип: Text


Зона надання послуг serviceArea

Географічна зона, де надається послуга.

Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця, Географічна форма місця, Місце


Аудиторія послуг serviceAudience

Прийнятна аудиторія для даної послуги.

Очікуваний тип: Аудиторія


Вихідний продукт послуги serviceOutput

Матеріальний предмет, що створений послугою, наприклад, паспорт, дозвіл і т.д.

Очікуваний тип: Річ (предмет)


Тип послуги serviceType

Тип запропонованих послуг, наприклад, допомога для ветеранів, надання швидкої медичної допомоги і т.д.

Очікуваний тип: Text


Сукупній рейтинг (оцінка) aggregateRating

Загальна оцінка, що базується на наборі рейтингів, відгуків та оцінок.

Очікуваний тип: Загальний рейтинг


Категорія category

Категорія предмета. Великі знаки або косі можуть бути використані для інформативного позначення категорії ієрархії.

Очікуваний тип: Категорії фізичної активності , Text, Річ (предмет)


Марка (бренд) brand

Бренд (и), пов'язані з продуктом або послугою, або бренд (и), підтримувані організацією або діловою людиною.

Очікуваний тип: Бренд, Організація


Назва name

Назва предмета \ запису.

Очікуваний тип: Text


Має каталог пропозицій hasOfferCatalog

Вказує на каталог пропозицій для цієї особи.

Очікуваний тип: Каталог пропозицій


Пов'язаний з isRelatedTo

Вказує на інший, будь-яким чином пов'язаний з ним продукт (або лінію продуктів).

Очікуваний тип: Продукт, Обслуговування


Подібний до isSimilarTo

Вказує на інший, функціонально аналогічний продукт (або лінію продуктів).

Очікуваний тип: Продукт, Обслуговування


Логотип logo

Пов'язаний логотип.

Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL


Опис description

Короткий опис предмета.

Очікуваний тип: Text


Нагорода award

Нагорода, виграна цією людиною або результатом її праці.

Очікуваний тип: Text


Альтернативне ім'я alternateName

Будь-яке альтернативне ім'я \ назва предмета.

Очікуваний тип: Text


Потенційна дія potentialAction

Вказує на потенційну дію, яка описує ідеалізовану дію, в якому ця річ буде грати роль "об'єкта".

Очікуваний тип: Дія


Основна суть сторінки mainEntityOfPage

Вказує сторінку (або іншу "Творчу роботу"), для якої ця річ є суттю, що описується.

Очікуваний тип: Творча робота, URL


Провайдер provider

Особа або організація, що займаються розповсюдженням, продажем "Творчої роботи".

Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)


Таке ж, як sameAs

Адреса інтернет-сторінки, що недвозначно вказує на ідентичність предмета. Наприклад, це може бути сторінка у Вікіпедії, сторінку у Freebase або офіційний сайт.

Очікуваний тип: URL


URL url

URL предмета.

Очікуваний тип: URL


Додатковий тип additionalType

Додатковий тип для елемента, що зазвичай використовується для додавання більш конкретних типів від зовнішніх словників в синтаксис мікроданих. Це відносини між чимось та класом, якому це належить. В синтаксисі RDFа краще використовувати рідний синтаксис RDF - атрибут "typeOf" для множинних типів. Інструменти Schema.org можуть слабо розуміти додаткові типи, особливо ті, що визначені ззовні.

Очікуваний тип: URL


Пропозиції offers

Пропозиція щодо забезпечення реалізації продукту - наприклад, пропозиція про продаж продукту, взяття диску або фільму напрокат або віддати квитки на захід.

Очікуваний тип: Пропозиція


Огляд review

Огляд \ оцінка предмета.

Очікуваний тип: Огляд / рецензія


Аудиторія audience

Цільова аудиторія, тобто група, для якої робота була створена.

Очікуваний тип: Аудиторія


Наступний рівень