Бізнес по чистці \ пранню.
Canonical URL: http://schema.org/DryCleaningOrLaundry
Зображення предмета. Це може бути URL або "Графічний об'єкт".
Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL
Фізична адреса предмета.
Очікуваний тип: Поштова адреса, Text
Географічна зона, де надаються послуга або запропонований предмет.
Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця, Географічна форма місця, Місце, Text
Більша організація, ланкою (філіалом) якої є дана організація (за наявності).
Очікуваний тип: Організація
Демонструє зв'язок між організацією та її підрозділом, також описаним як організація (допускаються різні URL, логотипи, години роботи). Наприклад, магазин з аптекою, або пекарня з кафе.
Очікуваний тип: Організація
Людина, що працює в організації.
Очікуваний тип: Персона (особа)
Майбутня або минула подія, пов'язана з цим місцем, організацією або дією.
Очікуваний тип: Подія / захід
Люди, що працюють в організації.
Очікуваний тип: Персона (особа)
Майбутні або минулі події, пов'язані з цим місцем, організацією або дією.
Очікуваний тип: Подія / захід
Дата розпуску організації.
Очікуваний тип: Date
Особа-засновник даної організації.
Очікуваний тип: Персона (особа)
Дата створення організації.
Очікуваний тип: Date
Офіційна назва організації, наприклад, зареєстрована назва компанії.
Очікуваний тип: Text
Особи-засновники даної організації.
Очікуваний тип: Персона (особа)
Місце, наприклад, де відбувається захід, розташована організація або де відбувається дія.
Очікуваний тип: Місце, Поштова адреса, Text
Члени даної організації.
Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)
Член організації або програми членства. Організації можуть бути членами організацій; програми членства існують зазвичай для індивідуальних суб'єктів.
Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)
Кількість працівників в організації.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Позначка для організації або особи, що зробила пропозицію.
Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)
Демонструє відносини між двома організаціями, де перша включає в себе другу, наприклад, в якості дочірньої компанії. Дивіться також: властивість більш конкретного "Відділу \ підрозділу".
Очікуваний тип: Організація
Географічна зона, де надається послуга.
Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця, Географічна форма місця, Місце
Короткий текстовий код (також називається "магазинний код"), що однозначно ідентифікує місце бізнесу. Код, як правило, призначається "Головною організацією" та використовується в структурованих URL. Наприклад, в URL http://www.starbucks.co.uk/store-locator/etc/detail/3047 код "3047" є кодом філіалу.
Очікуваний тип: Text
Місце, де була створена організація.
Очікуваний тип: Місце
Більша організація, частиною якої є даний бізнес (за наявності).
Очікуваний тип: Організація
Валюта, що приймається (у форматі валюти ISO 4217).
Очікуваний тип: Text
Час роботи. Час роботи може бути вказаний як щотижневий діапазон часу, що розпочинається з днів, а потім протягом дня. Декілька днів можна перерахувати через коми ",". День та час виділяються з використанням дефісу "-". Дні вказуються з використанням наступних двобуквенних комбінацій Mo, Tu, We, Th, Fr, Sa, Su. Час вказується в форматі 24:00, наприклад, 3pm вказується як 15:00. Приклад: . Якщо бізнес працює 7 днів на тиждень, то це можна вказати як .
Очікуваний тип: Text
Діапазон цін бізнесу, наприклад, "$$$".
Очікуваний тип: Text
Готівка, кредитна картка тощо.
Очікуваний тип: Text
Загальна оцінка, що базується на наборі рейтингів, відгуків та оцінок.
Очікуваний тип: Загальний рейтинг
Номер в каталозі Dun & Bradstreet (т.зв. DUNS номер), що ідентифікує організацію або бізнесмена; своєрідний "міжнародний паспорт" для будь-якого бізнесу, великого чи малого.
Очікуваний тип: Text
Бренд (и), пов'язані з продуктом або послугою, або бренд (и), підтримувані організацією або діловою людиною.
Очікуваний тип: Бренд, Організація
Контактна інформація особи або організації.
Очікуваний тип: Точка контакту
Контактна інформація особи або організації (множина).
Очікуваний тип: Точка контакту
Електронна адреса.
Очікуваний тип: Text
Телефонний номер.
Очікуваний тип: Text
Назва предмета \ запису.
Очікуваний тип: Text
Номер факсу.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер розташування (Global Location Number - GLN, іноді також називають International Location Number, або ILN) відповідної організації, особи, або місця. Номер GLN являє собою 13-значний номер, який використовується для ідентифікації заходів та фізичних локацій.
Очікуваний тип: Text
Точки торгівлі, керовані організацією або особою.
Очікуваний тип: Місце
Вказує на каталог пропозицій для цієї організації, особи або послуги.
Очікуваний тип: Каталог пропозицій
Міжнародна стандартна галузева класифікація (The International Standard of Industrial Classification of All Economic Activities (ISIC), 4-та версія, що використовується для позначення конкретної організації, бізнесмена або місця.
Очікуваний тип: Text
Позначка для продуктів або послуг, запропонованих організацією або особою.
Очікуваний тип: Пропозиція
Організація, до якої належить ця особа чи організація.
Очікуваний тип: Організація, Програма членства
Пов'язаний логотип.
Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL
Код Північно-Американської промислової класифікації (The North American Industry Classification System (NAICS) для окремої організації або бізнесмена.
Очікуваний тип: Text
Продукти, що належать організації або особі.
Очікуваний тип: Інформація про власність, Продукт
Позначка для продуктів або послуг, що необхідні організації або особі (попит).
Очікуваний тип: Попит
Податковий \ фіскальний ідентифікатор організації чи особи, наприклад, TIN в США або CIF/NIF в Іспанії.
Очікуваний тип: Text
Ідентифікаційний номер платника податків організації чи особи.
Очікуваний тип: Text
Короткий опис предмета.
Очікуваний тип: Text
Нагорода, виграна цією людиною або результатом її праці.
Очікуваний тип: Text
Нагороди, виграні цією людиною або результатом її праці.
Очікуваний тип: Text
Будь-яке альтернативне ім'я \ назва предмета.
Очікуваний тип: Text
Вказує на потенційну дію, яка описує ідеалізовану дію, в якому ця річ буде грати роль "об'єкта".
Очікуваний тип: Дія
Вказує сторінку (або іншу "Творчу роботу"), для якої ця річ є суттю, що описується.
Очікуваний тип: Творча робота, URL
Адреса інтернет-сторінки, що недвозначно вказує на ідентичність предмета. Наприклад, це може бути сторінка у Вікіпедії, сторінку у Freebase або офіційний сайт.
Очікуваний тип: URL
URL предмета.
Очікуваний тип: URL
Додатковий тип для елемента, що зазвичай використовується для додавання більш конкретних типів від зовнішніх словників в синтаксис мікроданих. Це відносини між чимось та класом, якому це належить. В синтаксисі RDFа краще використовувати рідний синтаксис RDF - атрибут "typeOf" для множинних типів. Інструменти Schema.org можуть слабо розуміти додаткові типи, особливо ті, що визначені ззовні.
Очікуваний тип: URL
Огляд \ відгук про предмет.
Очікуваний тип: Огляд / рецензія
Огляди \ відгуки про предмет.
Очікуваний тип: Огляд / рецензія