Автобізнес

Автобізнес

СТО, продаж автомобілів або запчастин до них.

Canonical URL: http://schema.org/AutomotiveBusiness

Зображення image

Зображення предмета. Це може бути URL або "Графічний об'єкт".

Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL


Адреса address

Фізична адреса предмета.

Очікуваний тип: Поштова адреса, Text


Зона, що обслуговується areaServed

Географічна зона, де надаються послуга або запропонований предмет.

Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця, Географічна форма місця, Місце, Text


Головна організація parentOrganization

Більша організація, ланкою (філіалом) якої є дана організація (за наявності).

Очікуваний тип: Організація


Відділ \ підрозділ department

Демонструє зв'язок між організацією та її підрозділом, також описаним як організація (допускаються різні URL, логотипи, години роботи). Наприклад, магазин з аптекою, або пекарня з кафе.

Очікуваний тип: Організація


Робітники employees

Люди, що працюють в організації.

Очікуваний тип: Персона (особа)


Робітник employee

Людина, що працює в організації.

Очікуваний тип: Персона (особа)


Заходи events

Майбутні або минулі події, пов'язані з цим місцем, організацією або дією.

Очікуваний тип: Подія / захід


Засновник founder

Особа-засновник даної організації.

Очікуваний тип: Персона (особа)


Дата створення організації foundingDate

Дата створення організації.

Очікуваний тип: Date


Засновники founders

Особи-засновники даної організації.

Очікуваний тип: Персона (особа)


Дата розпуску dissolutionDate

Дата розпуску організації.

Очікуваний тип: Date


Захід event

Майбутня або минула подія, пов'язана з цим місцем, організацією або дією.

Очікуваний тип: Подія / захід


Місцезнаходження location

Місце, наприклад, де відбувається захід, розташована організація або де відбувається дія.

Очікуваний тип: Місце, Поштова адреса, Text


Правова назва legalName

Офіційна назва організації, наприклад, зареєстрована назва компанії.

Очікуваний тип: Text


Запропоновано offeredBy

Позначка для організації або особи, що зробила пропозицію.

Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)


Член member

Член організації або програми членства. Організації можуть бути членами організацій; програми членства існують зазвичай для індивідуальних суб'єктів.

Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)


Члени members

Члени даної організації.

Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)


Кількість працівників numberOfEmployees

Кількість працівників в організації.

Очікуваний тип: Кількісний показник


Дочірня організація subOrganization

Демонструє відносини між двома організаціями, де перша включає в себе другу, наприклад, в якості дочірньої компанії. Дивіться також: властивість більш конкретного "Відділу \ підрозділу".

Очікуваний тип: Організація


Зона надання послуг serviceArea

Географічна зона, де надається послуга.

Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця, Географічна форма місця, Місце


Місце створення foundingLocation

Місце, де була створена організація.

Очікуваний тип: Місце


Є ланкою branchOf

Більша організація, частиною якої є даний бізнес (за наявності).

Очікуваний тип: Організація


Код філіалу branchCode

Короткий текстовий код (також називається "магазинний код"), що однозначно ідентифікує місце бізнесу. Код, як правило, призначається "Головною організацією" та використовується в структурованих URL. Наприклад, в URL http://www.starbucks.co.uk/store-locator/etc/detail/3047 код "3047" є кодом філіалу.

Очікуваний тип: Text


Валюта, що приймається currenciesAccepted

Валюта, що приймається (у форматі валюти ISO 4217).

Очікуваний тип: Text


Діапазон цін priceRange

Діапазон цін бізнесу, наприклад, "$$$".

Очікуваний тип: Text


Форма платежу paymentAccepted

Готівка, кредитна картка тощо.

Очікуваний тип: Text


Час роботи openingHours

Час роботи. Час роботи може бути вказаний як щотижневий діапазон часу, що розпочинається з днів, а потім протягом дня. Декілька днів можна перерахувати через коми ",". День та час виділяються з використанням дефісу "-". Дні вказуються з використанням наступних двобуквенних комбінацій Mo, Tu, We, Th, Fr, Sa, Su. Час вказується в форматі 24:00, наприклад, 3pm вказується як 15:00. Приклад: . Якщо бізнес працює 7 днів на тиждень, то це можна вказати як .

Очікуваний тип: Text


Сукупний рейтинг (оцінка) aggregateRating

Загальна оцінка, що базується на наборі рейтингів, відгуків та оцінок.

Очікуваний тип: Загальний рейтинг


DUNS duns

Номер в каталозі Dun & Bradstreet (т.зв. DUNS номер), що ідентифікує організацію або бізнесмена; своєрідний "міжнародний паспорт" для будь-якого бізнесу, великого чи малого.

Очікуваний тип: Text


Марка (бренд) brand

Бренд (и), пов'язані з продуктом або послугою, або бренд (и), підтримувані організацією або діловою людиною.

Очікуваний тип: Бренд, Організація


Контактна інформація contactPoint

Контактна інформація особи або організації.

Очікуваний тип: Точка контакту


Контактна інформація (множина) contactPoints

Контактна інформація особи або організації (множина).

Очікуваний тип: Точка контакту


Електронна адреса email

Електронна адреса.

Очікуваний тип: Text


Телефон telephone

Телефонний номер.

Очікуваний тип: Text


Назва name

Назва предмета \ запису.

Очікуваний тип: Text


Факс faxNumber

Номер факсу.

Очікуваний тип: Text


Глобальний номер розташування globalLocationNumber

Глобальний номер розташування (Global Location Number - GLN, іноді також називають International Location Number, або ILN) відповідної організації, особи, або місця. Номер GLN являє собою 13-значний номер, який використовується для ідентифікації заходів та фізичних локацій.

Очікуваний тип: Text


Має точки торгівлі hasPOS

Точки торгівлі, керовані організацією або особою.

Очікуваний тип: Місце


Має каталог пропозицій hasOfferCatalog

Вказує на каталог пропозицій для цієї організації, особи або послуги.

Очікуваний тип: Каталог пропозицій


МСГК4 isicV4

Міжнародна стандартна галузева класифікація (The International Standard of Industrial Classification of All Economic Activities (ISIC), 4-та версія, що використовується для позначення конкретної організації, бізнесмена або місця.

Очікуваний тип: Text


Робить пропозицію makesOffer

Позначка для продуктів або послуг, запропонованих організацією або особою.

Очікуваний тип: Пропозиція


Член (організації) memberOf

Організація, до якої належить ця особа чи організація.

Очікуваний тип: Організація, Програма членства


Логотип logo

Пов'язаний логотип.

Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL


ПАПК naics

Код Північно-Американської промислової класифікації (The North American Industry Classification System (NAICS) для окремої організації або бізнесмена.

Очікуваний тип: Text


Має owns

Продукти, що належать організації або особі.

Очікуваний тип: Інформація про власність, Продукт


Шукає seeks

Позначка для продуктів або послуг, що необхідні організації або особі (попит).

Очікуваний тип: Попит


Податковий ідентифікатор taxID

Податковий \ фіскальний ідентифікатор організації чи особи, наприклад, TIN в США або CIF/NIF в Іспанії.

Очікуваний тип: Text


Ідентифікаційний номер vatID

Ідентифікаційний номер платника податків організації чи особи.

Очікуваний тип: Text


Опис description

Короткий опис предмета.

Очікуваний тип: Text


Нагорода award

Нагорода, виграна цією людиною або результатом її праці.

Очікуваний тип: Text


Нагороди awards

Нагороди, виграні цією людиною або результатом її праці.

Очікуваний тип: Text


Альтернативне ім'я alternateName

Будь-яке альтернативне ім'я \ назва предмета.

Очікуваний тип: Text


Потенційна дія potentialAction

Вказує на потенційну дію, яка описує ідеалізовану дію, в якому ця річ буде грати роль "об'єкта".

Очікуваний тип: Дія


Основна суть сторінки mainEntityOfPage

Вказує сторінку (або іншу "Творчу роботу"), для якої ця річ є суттю, що описується.

Очікуваний тип: Творча робота, URL


Таке ж, як sameAs

Адреса інтернет-сторінки, що недвозначно вказує на ідентичність предмета. Наприклад, це може бути сторінка у Вікіпедії, сторінку у Freebase або офіційний сайт.

Очікуваний тип: URL


URL url

URL предмета.

Очікуваний тип: URL


Додатковий тип additionalType

Додатковий тип для елемента, що зазвичай використовується для додавання більш конкретних типів від зовнішніх словників в синтаксис мікроданих. Це відносини між чимось та класом, якому це належить. В синтаксисі RDFа краще використовувати рідний синтаксис RDF - атрибут "typeOf" для множинних типів. Інструменти Schema.org можуть слабо розуміти додаткові типи, особливо ті, що визначені ззовні.

Очікуваний тип: URL


Огляд review

Огляд \ відгук про предмет.

Очікуваний тип: Огляд / рецензія


Огляди reviews

Огляди \ відгуки про предмет.

Очікуваний тип: Огляд / рецензія