Набір характеристик, що відносяться до видів підприємництва, наприклад, які складають цільову аудиторію елемента.
Canonical URL: http://schema.org/BusinessAudience
Зображення предмета. Це може бути URL або "Графічний об'єкт".
Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL
Цільова група, пов'язана з даною аудиторією (наприклад, ветерани, власники авто, музиканти тощо).
Очікуваний тип: Text
Географічна зона, пов'язана з аудиторією.
Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця
Кількість працівників в організації, наприклад, на підприємстві.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Розмір річного доходу підприємства.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Вік бізнесу \ підприємства (скільки років існує дане підприємство).
Очікуваний тип: Кількісний показник
Назва предмета \ запису.
Очікуваний тип: Text
Короткий опис предмета.
Очікуваний тип: Text
Будь-яке альтернативне ім'я \ назва предмета.
Очікуваний тип: Text
Вказує на потенційну дію, яка описує ідеалізовану дію, в якому ця річ буде грати роль "об'єкта".
Очікуваний тип: Дія
Вказує сторінку (або іншу "Творчу роботу"), для якої ця річ є суттю, що описується.
Очікуваний тип: Творча робота, URL
Адреса інтернет-сторінки, що недвозначно вказує на ідентичність предмета. Наприклад, це може бути сторінка у Вікіпедії, сторінку у Freebase або офіційний сайт.
Очікуваний тип: URL
URL предмета.
Очікуваний тип: URL
Додатковий тип для елемента, що зазвичай використовується для додавання більш конкретних типів від зовнішніх словників в синтаксис мікроданих. Це відносини між чимось та класом, якому це належить. В синтаксисі RDFа краще використовувати рідний синтаксис RDF - атрибут "typeOf" для множинних типів. Інструменти Schema.org можуть слабо розуміти додаткові типи, особливо ті, що визначені ззовні.
Очікуваний тип: URL