Сукупна пропозиція може бути використана у випадку, якщо один продукт має декілька пропозицій (наприклад, пара взуття пропонується різними продавцями).
Canonical URL: http://schema.org/AggregateOffer
Зображення предмета. Це може бути URL або "Графічний об'єкт".
Очікуваний тип: Графічний об'єкт, URL
Ідентифікатор товарної позиції (Stock Keeping Unit - SKU), тобто купівельно-конкретний ідентифікатор продукту або послуги, або продукту, до якого відноситься пропозиція.
Очікуваний тип: Text
Задане значення від "Умов запропонованих предметів" або текстовий опис стану продукту або послуг, або продуктів чи послуг, включених в пропозицію.
Очікуваний тип: Умови запропонованих предметів
Додаткові товари та послуги, що можуть бути отримані тільки з основним продуктом (наприклад, аксесуари та додатки до продуктів).
Очікуваний тип: Пропозиція
Час, протягом якого буде надана послуга або доставлено товар.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Спосіб (оби) оплати, прийняті продавцем.
Очікуваний тип: LoanOrCredit, Спосіб оплати
Географічна зона, де надаються послуга або запропонований предмет.
Очікуваний тип: Адміністративно-територіальна одиниця, Географічна форма місця, Місце, Text
Доступність речі, наприклад, "В наявності", "Нема в наявності", "Попереднє замовлення" тощо.
Очікуваний тип: Доступність продукції
Закінчення доступності продукту або послуги, включеної в пропозицію.
Очікуваний тип: DateTime
Метод (и) доставки, доступні для даної пропозиції.
Очікуваний тип: Спосіб доставки
Початок доступності продукту або послуги, включеної в пропозицію.
Очікуваний тип: DateTime
Бізнес-функція (наприклад, продаж, оренда, ремонт, утилізація) пропозиції або компонента комплекту ("TypeAndQuantityNode"). За замовчуванням http://purl.org/goodrelations/v1#Sell.
Очікуваний тип: Бізнес-функція
Місце (я), в яких можна отримати пропозицію (наприклад, магазини).
Очікуваний тип: Місце
Інтервал та одиниця виміру чогось (наприклад, товару) в замовленні, для якого діє пропозиція або ціна. Це дозволяє, наприклад, визначити, що певна плата за перевезення вантажу дійсна лише для певної кількості.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Тип (и) клієнтів, для яких діє дана пропозиція.
Очікуваний тип: Тип господарюючого суб'єкта
Типова затримка між отриманням замовлення і товарами, які покидають склад.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Тривалість, для якої діє дана пропозиція.
Очікуваний тип: Кількісний показник
Код ISO 3166-1 (ISO 3166-1 alpha-2) або ISO 3166-2 місця, або географічної форми місця для геополітичного регіону (ів), для якого пропозиція або специфікація цін за доставку є дійсною.
Очікуваний тип: Географічна форма місця, Місце, Text
Код ISO 3166-1 (ISO 3166-1 alpha-2) або ISO 3166-2 місця, або географічної форми місця для геополітичного регіону (ів), для якого пропозиція або специфікація цін за доставку є недійсною, наприклад, область, де угода не допускається.
Очікуваний тип: Географічна форма місця, Місце, Text
Обсяг угоди, у грошовій одиниці, для якої дійсна пропозиція або цінова специфікація, наприклад для індикації мінімального обсягу закупівель, щоб зобразити безкоштовну доставку певного обсягу замовлення, або обмежити прийняття кредитних карт для покупок в певній мінімальній сумі.
Очікуваний тип: Грошові (цінові) специфікації
Посилання на зв'язку (и) із зазначенням точної кількості продуктів, включених в пропозицію.
Очікуваний тип: Тип та кількість
Поточний приблизний інвентарний рівень предмета (ів).
Очікуваний тип: Кількісний показник
Запропонована річ \ предмет.
Очікуваний тип: Продукт, Обслуговування
Запропонована ціна продукту або компонент вартості, включений до "Грошових (цінових) специфікацій"та їх підтипів.
Одна або більше деталізовані цінові специфікацїї, що вказують одиницю ціни та витрати на доставку або оплату.
Очікуваний тип: Грошові (цінові) специфікації
Серійний номер або будь-який алфавітно-цифровий ідентифікатор конкретного продукту. При прикріпленні до пропозиції це ярлик для серійного номера продукту, включеного в пропозицію.
Очікуваний тип: Text
Дата, після якої ціна більше не є доступною.
Очікуваний тип: Date
Суб'єкт, який пропонує (продає / дає в оренду / надає кредити ) послуги / товари. Продавець може також бути провайдером.
Очікуваний тип: Організація, Персона (особа)
Дата, коли предмет стає дійсним \ доступним.
Очікуваний тип: DateTime
Гарантійні зобов'язання, включені в пропозицію.
Очікуваний тип: Гарантійні зобов'язання
Валюта (в 3-хбуквеному форматі ISO 4217) ціни пропозиції.
Очікуваний тип: Text
Закінчення дії пропозиції, специфікації цін або інформації про робочий час.
Очікуваний тип: DateTime
Кількість пропозицій для продукту.
Очікуваний тип: Integer
Найвища ціна із всіх доступних пропозицій.
Найнижча ціна із всіх доступних пропозицій.
Загальна оцінка, що базується на наборі рейтингів, відгуків та оцінок.
Очікуваний тип: Загальний рейтинг
Категорія предмета. Великі знаки або косі можуть бути використані для інформативного позначення категорії ієрархії.
Очікуваний тип: Категорії фізичної активності , Text, Річ (предмет)
Назва предмета \ запису.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-12 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція.Код GTIN-12 являє собою 12-значний ідентифікаційний ключ GS1, що складається з U.P.C. Префіксу компанії, Характеристики предмета, а також контрольних цифр, використовуваних для ідентифікації предметів торгівлі. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-13 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція. Даний код еквівалентний 13-розрядному ISBN коду і EAN UCC-13. Колишні 12-значні UPC коди можуть бути перетворені в код GTIN-13, просто додавши попередній нуль. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-14 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Глобальний номер товару GTIN-8 - код продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція. Цей код також відомий як EAN / UCC-8 або 8-розрядний EAN. Дивіться GS1 GTIN для більш докладної інформації.
Очікуваний тип: Text
Код виробника (The Manufacturer Part Number - MPN) продукту, або продукту, до якого відноситься пропозиція.
Очікуваний тип: Text
Короткий опис предмета.
Очікуваний тип: Text
Будь-яке альтернативне ім'я \ назва предмета.
Очікуваний тип: Text
Вказує на потенційну дію, яка описує ідеалізовану дію, в якому ця річ буде грати роль "об'єкта".
Очікуваний тип: Дія
Вказує сторінку (або іншу "Творчу роботу"), для якої ця річ є суттю, що описується.
Очікуваний тип: Творча робота, URL
Адреса інтернет-сторінки, що недвозначно вказує на ідентичність предмета. Наприклад, це може бути сторінка у Вікіпедії, сторінку у Freebase або офіційний сайт.
Очікуваний тип: URL
URL предмета.
Очікуваний тип: URL
Додатковий тип для елемента, що зазвичай використовується для додавання більш конкретних типів від зовнішніх словників в синтаксис мікроданих. Це відносини між чимось та класом, якому це належить. В синтаксисі RDFа краще використовувати рідний синтаксис RDF - атрибут "typeOf" для множинних типів. Інструменти Schema.org можуть слабо розуміти додаткові типи, особливо ті, що визначені ззовні.
Очікуваний тип: URL
Пропозиція щодо забезпечення реалізації продукту - наприклад, пропозиція про продаж продукту, взяття диску або фільму напрокат або віддати квитки на захід.
Очікуваний тип: Пропозиція
Огляд \ оцінка предмета.
Очікуваний тип: Огляд / рецензія
Огляди \ оцінки предмета.
Очікуваний тип: Огляд / рецензія